Sunday, January 31, 2010

Aku bukan pandai (dalam Duniaku)

Aku bukan pandai
Aku juga bukan pakar
Aku tidak dalam dunia ini
Aku didunia lain

Nak membuat tidak reti
Nak mengeji aku pandai

Berkata-kata senang
Membuat itu senang jika kita dalam tempat itu

Sedetik kita mendendan
Dosa itu tempatnya
Terasa juga hati jika dia merayu lagi

Tapi mahu menjaga hati susah
Jika kita free, dia pula buzy
Jika kita ajak keluar, dia pula bermasalah

Adakah aku yang lebih
Atau dia anggap itu adalah biasa

Tapi tidak salah aku sekadar mencuba
Dan akan terus mencuba
Dan mencuba

Terang-terang aku berusaha
Tapi adakah dianggap itu biasa
Adakah ayat ku tidak power
Tapi aku rasa ramai yang terasa

Cukuplah usaha itu, tapi usaha itu tidak terhenti jika ianya tidak tertutup..

entahlah : perasaan itu kembali selalu

No comments: