Thursday, October 16, 2008

ORANG KAMPUNG BANGKIT BERTAPA

Salam kepada semua,
Orang Kampung Kembali menulis………………………………..


Ni adalah post terbaru selepas post terakhir aku pada 24 hb September 2008.

Bukan aku x der masa atau aper tp yang pasti perasaan malas dan jemu aku untuk menulis sepanjang time tu , Dan hambatan kepada perasaan untuk beraya menyebabkan bidang penulis blog itu menjadi benda kedua selepas hari raya.

Maklumlah hamper 1 ½ bulan aku tidak menjeguk keluarga menyebabkan perasaan kampung bermain2 dalam benak mindaku. Anak kampung mmg merindukan suasana kampung , biarlah org selalu memandang enteng masyarakat kg tp zaman telah berubah , kampung telah maju. Hehehe

OOOh sblm aku terlambat , ingin ingin menyucapkan selamat berhari raya ,maaf zahir dan batin kepada kawan mahupun lawan , kiranya o-o lah yer.

3 comments:

Redz da Tsar said...

Haha...
Lame nunggu orang kole mai nulih...

HAMIDI BIN SARIF said...

biasa LAH , malas bebenor nk menilis,tiap 2 hr tido jer
, heeee srg dh siap bertapa dh aku ni

Anuar said...

umoh ni... koy nok le gak dengor cita2 bru dri di smua.

koy dah lama x blik sana...