Friday, July 17, 2009

MERANA LAGI , ANCAMAN MELAYU

Ungkit ini, ungkit itu, suma nk jadi pailang untuk suma isu, semua nk tunjuk hero, aku tgk naik meluat betul, pandai sangat konon, macam orang yang amat sangat pandai di abad ini, padahal jual sayur dan pemborong ikan jerr boleh pulak menang tuh x tahan aku tenguk , pembangunan x ader tapi belepo-lepo tunjuk hebat, , nak jerr aku sengkeh dari jauh dan terajang sambil telanjang. Emosi betul aku , nak mintak yang bukan-bukan. In nak mintak – itu nak mintak, habis masa nak layan karenah orang. Bodoh betul orang yang macam ini . 2 minggu lagi nak buat demonstrasi. Nak laungkan semagat kebebasan. Ingat Negara ni milik sendirian berhad kerr. Sekarang pas pun satu, ikut jer pkr yang bodoh tu, orang paut kehulu , dia ikut, kilir pun ikut, cakap lain buat lain, nasib baik menang kat MU tempoh hari. Kalau dekat nak jerr aku terbang bantu kempen kat MU tuhh, nak marah pun salah , pemimpin suma lebai, ader yang nak perpaduan ada yang tidak, belajar sama alim tapi tidur lain-lain. Harap pakat betul semula hala tuju yang asal. Semalam plak mati pulak PA exco Selangor. Suma nak jadi isu, buruk2 kan kerajaan jerr kerja nya . banyak sangat boleh dijadikan penyebab. Mungkin memang sah dia takut rahsia bocor atau ambil jalan pintas bunuh diri. Salahkan pulak SPRM. Aku baca dalam blog pasal demo kat KL tuh 100 orang jerr mati , tp orang melayu pulak yang lebihh. Bodoh betul suma jadi boneka PKR sama DAP. Tu lah kalau melayu x kuat suma nak tumbangkan . tapi tetap sokong. Dah memerintah macam pembangkang pulak, nak rumah mewah lah , pasal lembu lah, pasal salah guna kuasa lah macam2 isu timbul, tp masih sokong kerr DAP yang macam babi tuh. Nak jerr aku sengkeh DSA yang semakin kecut perut berdalih dalih. Pasal saiful bahari. Nak mintak bukti lah , macam2 isu timbul , tau lah banyak duit , dekat sepuluh lawyer nak backup. Huhhu rekod Malaysia boleh catat tuhh. HArap Kerajaan jangan tunduk mansuh ISA tuhh, buat bebaik , nk pinda boleh. Harap PM yang aku hormat lebih tegas macam zaman Tun dulu. Suma takut. KKKK harap rakyat bersatu untuk masa depan Negara. InsyAllah

No comments: