Monday, June 9, 2008

SAHABAT LAMA

Kepada suma sahabat aku yang masa belajar di PKB Kelantan , aku ucapkan selamat datang dan aku alu-alukan komen dan cadangan dalam blog ini, mungkin dapat dikongsi untuk kesejahteraan rakyat malaysia, blog aku ni bebas membincangkan semua isu-isu semasa sama ada politik , sukan , cerita rakyat dan lain lain sekiranya dipikirkan perlu..............

Ini adalah luahan orang kampung di Kuala pahang ,
ayat orang pahang ...
air sungei mengalir deras,
melanggar batu di tebing jeram,
mudik kehulu membeli beras,
minyak naik lagi lah geram.

hak cipta terpelihara, muat turun perlu minta kebenaran ( HM)




2 comments:

Rahimin Idris said...

aku dulu budak PKB juga. Link la blog aku kat blog ko!!! hahaha

mediumamat said...

Balasan tuk pantun ko tu...

Dikala senja memperlihatkan wajah,
paklah mempernaikkan minyak,
hidup kami kini berubah,
kerna minyak naiknyer terlalu banyak.

he2.. nak bagi braper bintang pantun aku tu... cepat2.