Tuesday, July 8, 2008

KEMBALI LAGII

HUUHHHHHHUUUU

KENGKAWANN SEKELIAN , DH 2 MINGGU X MENCAKAR2 BLOG

Maklumlah nk dpt jumpa pc pun susah , kalau dh jumpa hilang plak idea yg ada ,

br 2 hari bergelar warga utm ni , agak pening2 lalat gak lah ( sian lalat sokmo kena makan penadol kan ) ari , dulu lain lah tiap2 ari ada masa nk create blog tp sekarang ni terpaksalah guna yg library je. dulu ada lah sikit 2 duit gaji tp sekarang x lagi duit pun terpaksa meminjam je duit mak bapak yg duduk di kampung

dan seperkara lagi yg terbaru yang membuatkan aku gian gile ni sekarang ni nk membaca blog 2 utk mendapat sedikit sebanyak isu2 semasa yang sedang akn berlaku tentang politik org melayu sekarang ni, jemu pun ada tp nk wat cm ne kan, itu lah bukan semua yg duduk diatas selalu kan

aku pun terpaku dan tergamam gile bile baca paper 2 hr lepas , entah lah yg mana betul @ yg mana tidak , ada ke sekejap sumpah sekejap tarik balik , kang org cakap keling kang marah tp yg betul nye tu lah bala yg sememangnye bala untuk org melayu

aku rasa yg dato sri mata lebam tulah kot yg perancang suma ni kot , aku ni dh lama x membaca , aku teka2 je lah kot mungkin lepas ni aku kena membaca dan terus membaca kot .


huuu hm pun mungkin tersalah fakta tp sekarang politik sumanye kotor dan mengerikan... islam ditolak tepi tp kita nk wat cam ne kan

3 comments:

Rahimin Idris said...

hah, balasundram tu memang bawak bala!

miszyanna said...

tips ilngkan penin lalat:
1. pukul lalat yg penin smpai mati, gerenti lalat to da x penin
2.jgn makn panadol, panadol tok penin tp bukn penin lalt.. so kena makn panadol penin lalat..
ok to sje tips nyer...

miszyanna said...

xpyh penin pkr pasl politik ni.. biarkan je .. asl depa x kaco periuk nasi kite.. tp depa da kaco da kan.. harga minyak naik, brg naik, sume naik..
pas pilhnrya sume naik..
hish3x mana satu parti nk kite sokong ni???????????