Friday, July 11, 2008

SEDIHNYE LAH WEH

Kawan 2 salam aku ucap kan

tika ini aku bosan yang kalau diikutkan besi y25 pun aku nk makan , kesabaran ku tahap yg tidak boleh dibendung lagi , dah dekat 4 jam aku mencuba memasuki lama web ptptn utk memohon pinjaman tp saan ini masih menunggu nan menanti

apakan kan daya , aku jangkakan lebih beribu2 lemon yang sedang mencuba membuat pemohonan pada saan ini , aku tidak lagi berjaya, memamang diikutkan hati nak je aku blah dr kerusi ni tp aku pun nk gak belajar dengan selesa , maka duit ptptn ni lah yg sedang aku harapkan, kalau dpt tu boleh gak menampung pengajian aku disini.

mungkin pihak ptptn skrg ni pun cuba memodenkan sistemnye kot, tp tidak lah bagus lg sb aku ni dh empat jam menghadap komputer ni tp masih belum berjaya, aduh sedih bukan kepalang sekarang ni , pukul berapalah aku nk balik ni , tepat 12 mlm ni tutup lah masa pemohonan

aduh 2 gabra, juak takut, pucat , gersang, puas pun ada nk menunggu ni , aku ni pun bukan nye hebat sgt tentang ptptn ni tp aku rasa sistem dia ni x baik sgt kot,

aku merasakan nilah ari yg cemas bg aku ,,, huhuhuhuuh sedih

6 comments:

Rahimin Idris said...

hahaha kena buat keja part time la dulu..

dzul said...

dah berapa thn ptptn diperkenal..tapi sistem tak upgrade2 gak..yg tau cuma kenakan caj pd pelajar..

midi..walaupun kita menyokong kerajaan..tapi kita ada hak nk tunjukkan protes jika ada tak puas hati..

Apa yg tak betul kasi hentam shj..
Kalau betul ok la..

mcm tu la, sebab kita ditakdir menjadi rakyat..

miszyanna said...

cri alternatif len la.. aplly biasiswa ke, yayasan ke..
interest ptptn byk tgi ooo..
ingt utng kite da berlmbak..
esok lusa pas blaja nk pikir loan umah ag..
kite protes kt gov supya turunkan kadar interest ptptn yg terlalu mahl to..

HAMIDI BIN SARIF said...

aku nk tau sape lah insan yg bergelar miszyana ni , mungkin pernah jumpa @ kengkawan aku lama2 dulu

miszyanna said...
This comment has been removed by the author.
miszyanna said...

aii aok xknla xkenal kt kte ag?
bru je oak duk kt utm 2 mggu xknla kwan2 lama dah dilupakan kot.....
huhu sadisnyerrrrrrr.